
ABS IT systeem migratie
Op donderdag 16 juni zal ABS haar IT-systemen upgraden om de klantenservice te verbeteren en het serviceniveau voor het leveren van hoogwaardige rem-, wiellager- en stuur- en ophangingsonderdelen verder te verhogen. Dit project is zorgvuldig voorbereid en gepland met een toegewijd team van ABS- en IT-professionals.
Door deze migratie zullen sommige bestelsystemen tijdelijk niet beschikbaar zijn. Hieronder vind u de details:
15 juni - 16:00
- Order slot tijd
15 juni - 17:30 tot en met 16 juni - 12:00 offline
- TecCom
- Webshop
- ABS API
Tevens is er op 16 en 17 juni geen mogelijkheid tot afhaal van goederen en Same-Day delivery.
16 en 17 juni beperkte capaciteit voor:
- Palletorders
- Planorders
Aangezien deze migratie gevolgen zal hebben voor alle bedrijfsprocessen van ABS, zult u veranderingen ervaren in de manier waarop uw bestellingen worden afgehandeld. De status van een zending/bestelling kunt u vinden op onze website, of door contact op te nemen met ons verkoopteam.
Houd er rekening mee dat er een kleine kans is dat zendingen vertraging oplopen. Ook kunt u door ons verkoopteam gecontacteerd worden, om bestellingen eerder te laten verwerken, of om een bestelling uit te stellen.
Voor vragen zijn wij uiteraard per e-mail of telefonisch bereikbaar.