ABS IT systeem migratie

ABS IT systeem migratie

09-06-2022

Op donderdag 16 juni zal ABS haar IT-systemen upgraden om de klantenservice te verbeteren en het serviceniveau voor het leveren van hoogwaardige rem-, wiellager- en stuur- en ophangingsonderdelen verder te verhogen. Dit project is zorgvuldig voorbereid en gepland met een toegewijd team van ABS- en IT-professionals.

Door deze migratie zullen sommige bestelsystemen tijdelijk niet beschikbaar zijn. Hieronder vind u de details:

15 juni - 16:00

  • Order slot tijd

15 juni - 17:30 tot en met 16 juni - 12:00 offline

  • TecCom
  • Webshop
  • ABS API

Tevens is er op 16 en 17 juni geen mogelijkheid tot afhaal van goederen en Same-Day delivery.

16 en 17 juni beperkte capaciteit voor:

  • Palletorders
  • Planorders

Aangezien deze migratie gevolgen zal hebben voor alle bedrijfsprocessen van ABS, zult u veranderingen ervaren in de manier waarop uw bestellingen worden afgehandeld. De status van een zending/bestelling kunt u vinden op onze website, of door contact op te nemen met ons verkoopteam.

Houd er rekening mee dat er een kleine kans is dat zendingen vertraging oplopen. Ook kunt u door ons verkoopteam gecontacteerd worden, om bestellingen eerder te laten verwerken, of om een bestelling uit te stellen.

Voor vragen zijn wij uiteraard per e-mail of telefonisch bereikbaar.

Word ook ABS klant!

Als klant heeft u direct toegang tot onze database met 34.000+ onderdelen! Bestel direct!

Klant worden